3rd production series
Model | Prod. Nr | Side Nr | User | 1st Flight | Other |
M28-05 | AJE 00301 | RAN-41 | Nepalese Army Air Service | ex SP-DGD | |
M28-05 | AJE 00302 | RAN-48 | Nepalese Army Air Service | ex SP-DGE | |
M28-05PI | AJE 00303 | P-2037 | Indonesian police | ex SP-DFG | |
M28-05PI | AJE 00304 | P-4202 | Indonesian police | Crash 02-11-2009 ex; P-2038, SP-DGG | |
M28-05 | AJE 00305 | N305ST | Sierra Nevada Corporation | ex: Skytruck Company (USA) for sale $3,990,000 | |
M28-05PI | AJE 00306 | P-2039 ? | Indonesian police | ex SP-DGH | |
M28-05PI | AJE 00307 | P-2040 ? | Indonesian police | crash 27 OCT 2010 ex SP-DGI | |
M28MPW | AJE 00308 | 311 | Vietnam Air Force | ex SP-DGL | |
M28MPW | AJE 00309 | 312 | Vietnam Air Force | crashed 04.11.2005 ex SP-DGM | |
M28 Alfa | AJE 00310 | N310MV | US Air Force Special Operations Command | 7-10-2008 | wykończony w wersji M-28 Alfa, 08-12-2008 przekazany do odbiorcy amerykańskiego, ex: SP-DGN ex M28TI Marynarka Indonezji, nie posiada autopilota, zdążył otrzymać malowanie LMW Indonezji; 1,2,3,4 |
M28-05 | AJE 00311 | SN-60YG | Polish Border Guard | ex SP-PDG | |
M28TI > M28B/PT | AJE 00312 | 0215 | Polish Air Force | przemianowany na Bryzę zmiana c/n AJG 003-03 , ex Marynarka Indonezji, zdążył otrzymać malowanie LMW Indonezji; 1,2,3,4 ex; U-632 zdj. Lotnictwo 12’07 | |
M28TI > M28B/PT | AJE 00313 | 0216 | Polish Air Force | przemianowany na Bryzę zmiana c/n AJG 003-04 , ex Marynarka Indonezji | |
M28TI > M28B/PT | AJE 00314 | 0213 | Polish Air Force | prawdopodobnie przemianowany na Bryzę zmiana c/n AJG 003-01 | |
M28TI > M28B/PT | AJE 00315 | 0214 | Polish Air Force | prawdopodobnie przemianowany na Bryzę zmiana c/n AJG 003-02 , pierwotnie dla Marynarka Indonezji | |
M28 Alfa > M28B/PT | AJE 00316 | 0217 | Polish Air Force | przemianowany na Bryzę zmiana c/n AJG003-05 | |
M28 Alfa | AJE 00317 | N317JG | US Air Force Special Operations Command | 05-09-2009 | Prawdopodobnie używany do lotów nad Libia w 2011r, baza Sigonella,1, Po renegocjacjach kontraktu i redukcji liczby Bryz z 12 do 8 zaszły zmiany. Samolot który to miał się stać pierwszą Bryza (zmiana c/n AJG00X-XX) z nowego kontraktu znowu jest Skytruckiem, wykończany w wersji Alfa poszedł 20-09-2009 do USA. Pierwotnie dla Marynarka Indonezji ex: SP-DGP |
M28 Alfa > M28B/PT | AJE 00318 | Polish Air Force | przemianowany na Bryzę zmiana c/n AJG004-01 | ||
M28 Alfa | AJE 00319 | N319TW | US Air Force Special Operations Command | 29-03-2009 | Prawdopodobnie używany do lotów nad Libia w 2011r, baza Sigonella, 1, pierwszą maszyna dla AFSOC(?), po oblocieex: SP-DGO bagażnik podkadłubowy (W produkcji, zdjęcie w Lotnictwo 12/07) |
M28 Alfa | AJE 00320 | N824KD | US Air Force Special Operations Command | 20-11-2009r | ex; SP-DGR |
M28 Alfa | AJE 00321 | N279DH | US Air Force Special Operations Command | 30-02-2010 | ex; SP-DGS |
M28 Alfa | AJE 00322 | N322PW | US Air Force Special Operations Command | 14-09-2010 | ex; SP-DGT1 |
M28 Alfa | AJE 00323 | N323FG | US Air Force Special Operations Command | 17-12-2010 | ex; SP-DGUSierra Nevada Corporation |
M28 Alfa | AJE 00324 | N324HA | US Air Force Special Operations Command | 8-2011 | Prawdopodobnie używany do lotów nad Libia w 2011r, baza Sigonella, 1 ex; SP-DGW1 |
M28 Alfa | AJE 00325 | ||||
M28 Alfa | AJE 00326 | N362DD | Sierra Nevada Corporation | 9-2011 |
Comments (0)
Trackbacks (0)
Leave a comment
Trackback