10th production series
Model | Prod. Nr | Side Nr | User | 1st Flight | Other |
An-28 | 1AJ010-01 | RA-28955 | Opf Bashkirian Airlines (Russia) | ex CCCP-28955 | |
An-28 | 1AJ010-02 | VALAN (Kenya) | 25/09/1991 | ex, CCCP-28956, RA-28956 – Opf Bashkirian Airlines (Russia), ER-AKA, restored as UR-28956 to Kenya | |
M-28B | 1AJ010-03 | 1003 | Polish Air Force | obecnie AJB001-01 ex SP-DDF(2) Pierwsza seryjna Bryza | |
An-28 | 1AJ010-04 | 9Q-CCM | Comair (DR Congo) | 20/09/1991 | ex CCCP-28957, RA-28957 – Opf Bashkirian Airlines (Russia) |
An-28 | 1AJ010-05 | WYKAZ BIULETYNÓW WYDANYCH NA SAMOLOT AN-28 | |||
M28B1R Bryza 1R | 1AJ010-06 | 1006 | Polish Navy | obecnie AJG001-04, niedoszły CCCP-28959 | |
An-28 | 1AJ010-07 | 1007 | Polish Navy | 1992r | Samolot uległ katastrofie 31.03.09 ,nieukończony prototyp An-28 w wersji rozpoznania i walki radioelektronicznej program “Rybitwa”, eksploatowany jako salonka. “paryżanka”. Rok produkcji płatowca 1991, ostatni, oblatany i w pełni gotowy do przekazania USSR w 92 r. w malowaniu AEROFLOT-u CCCP-28960 zmiana na AJHP01-01 |
M28B1R Bryza 1R | 1AJ010-08 | 1008 | Polish Navy | obecnie AJG001-02 ex; CCCP-28961 | |
09 | |||||
10 | |||||
11 | |||||
12 | |||||
13 | |||||
14 | |||||
15 | |||||
16 | |||||
M28B1R Bryza 1R | 1AJ010-17 | 1017 | Polish Navy | obecnie AJG001-03 ex; CCCP-28970 | |
18 | |||||
An-28 | 1AJ010-19 | EK-28019 | Badr Airlines (Armenia) | 25/03/1992 | South Air Lines , ex ER-AJD, SP-DDF(1),C5-GAD GAMBIA,SP-DFA(2), |
20 | |||||
21 | |||||
M28B1R Bryza 1R | 1AJ010-22 | 1022 | Polish Navy | obecnie AJG001-01 |
Comments (0)
Trackbacks (0)
Leave a comment
Trackback