2nd production series

Model Prod. Nr Side Nr User 1st Flight Other
M28B Bryza 1TD AJG002-01 1117 Polish Navy pasażer , ex AJ011-17 przejęta przez LMW 18-I-2002
M28B Bryza 1TD AJG002-02 1118 Polish Navy ex AJ011-18 przejęta przez LMW 18-I-2002
M28B Bryza TD AJG002-03 0203 Polish Air Force przejęta przez SP 26-III-2002, posiada zamki D4-50 i ex przystosowane do przenoszenia bomb
M28B Bryza TD AJG002-04 0204 Polish Air Force przejęta przez SP 26-III-2002, posiada zamki D4-50 i ex przystosowane do przenoszenia bomb
M28B Bryza TD AJG002-05 0205 Polish Air Force salonka, bagażnik pod kadłubowy, od tego egzemplarza dla SP:wzmocniona przednia goleń podwozia 7,5t
M28B Bryza TD AJG002-06 0206 Polish Air Force salonka
M28B Bryza TD II AJG002-07 0207 Polish Air Force pasażer
M28B Bryza TD II AJG002-08 0208 Polish Air Force zainstalowany systemu FIS, do kalibracji lotnisk. Początkowo instalacja poprowadzona prowizorycznie (WZL 3 Dęblin), później zalegalizowana przez producenta. Przegląd w Mielcu 2009r.
M28B Bryza TD III AJG002-09 0209 Polish Air Force bagaznik podkadlubowy
M28B Bryza TD III AJG002-10 0210 Polish Air Force
M28B Bryza TD IV AJG002-11 0211 Polish Air Force bagażnik podkadłubowy, skonfigurowana jako pasażer
M28B Bryza TD IV AJG002-12 0212 Polish Air Force według niepotwierdzonych info samolot robi za źródło części zamiennych. Stan nie lotny od połowy 2006r , bagażnik podkadłubowy. Przekazana SP 20-01-2005.
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: